Stratifiering, välfärd och socialpolitik-seminarierna (SWS) – schema för hösten 2022

Stratifiering, välfärd och socialpolitik-seminarierna (SWS) hålls varannan tisdag kl 13.00 på Institutet för social forskning (SOFI)-

Stratifiering, välfärd och socialpolitik-seminarierna (SWS) är en av två seminarieserier som hålls vid Institutet för social forskning (SOFI).

Läs mer om alla våra seminarier, konferenser och workshops här:

Konferenser och seminarier på SOFI

Alla seminarier hålls på SOFI (utan möjlighet till deltagande via länk/Zoom), om inget annat anges. För mer information, kontakta seminariets arrangörer via länken ovan.

Nedan finner du hela schemat för hösten 2022 för Stratifiering, välfärd och socialpolitik-seminarierna.

Stratifiering, välfärd och socialpolitik-seminarierna – hösten 2022

• September 27:  Adel Daoud (Linköping University)
    Title: “Observatory of Poverty: Combining AI and Earth Observation to Measure Health and Living Conditions in Africa”

• October 11: Anna Sandberg (SOFI/Stockholm University)