Seminarier vid SOFI

Det finns två öppna seminarieserier vid SOFI: Arbetsmarknadsekonomi (AME), och Stratifiering, välfärd och socialpolitik (SVS).

En forskare presentera sitt arbete framför en skärm, vissa åhörare finns på plats, andra online.
Seminarierna vid SOFI är oftast hybridseminarier, där några deltagare finns på plats och några deltar online. Foto: Daniel Rossetti/SU

Om du är intresserad av att få inbjudan till någon av våra seminarieserier per epost, kontakta seminarieansvarige för respektive seminarium. Kontaktuppgifter finner du nedan.

Aktuella datum för våra seminarier hittar du i vårt kalendarium

Vår seminarieserie om arbetsmarknadsekonomi: AME Labour Economics Seminar

Seminarier: Torsdagar 10.00 – 11.15 (om inget annat anges)

Plats: Rum F800, Stockholm universitet

Seminarieansvariga för AME Labour Economics Seminar och Brown Bag-seminarier:

Marie-Pascale Grimon
Louis-Pierre Lepage

PRENUMERATION

För att få en inbjudan till seminarerna via e-post, anmäl dig här

För att få seminarierna uppdaterade i din kalender, följ denna länk (Google Calendar)

Alla ekonomiseminarier i Stockholm: Klicka här

Vår seminarieserie om stratifiering, välfärd och socialpolitik: Social Stratification, Welfare, and Social Policy Seminar (SWS).

Seminarier: Tisdagar 13.00 – 14.15 (om inget annat anges)

Plats: Rum F800, Stockholm universitet

Seminarieansvariga: Cassandra Engeman och Kirsten van Houdt

Om du önskar få inbjudan till våra seminarier via e-post, kontakta någon av de seminarieansvariga.

På denna sida