Ombokningar, avbokningar och krediteringar görs av BCD Travel även om resan sker senare än den 1 juli 2019. BCD Travel får göra omskrivning av biljetter samt göra en ny bokning (som motsvarar och ersätter en ursprunglig bokning). Det kan krävas vid t.ex. strejk eller annan situation där man inte kan använda sin ursprungliga bokning.

Det genererar självklart ny debitering från BCD Travel, så alla kundnummer kommer att hållas öppna till dess att alla resor är betalda.

 

Personlig service – Team Stockholms universitet

Öppettider: måndag–fredag kl. 08.00–17.00
Telefon: 08-505 460 21
Adress: Esplanaden 3C, 172 67 Sundbyberg
E-post: su@bcdtravel.se
 

24-timmarsservice

Om du har ett brådskade ärende utanför kontorstid, vänligen kontakta BCD Travels 24-timmarsservice på telefon 08-505 460 21. Samtalen kopplas vidare automatiskt till jourservicen. Den initiala kontakten sker alltid på engelska, du kan därefter be att få tala med en svensktalande medarbetare i mån av resurs.

Observera att BCD Travel debiterar ett extra arvode för 24-timmarsservicen. Denna service ska endast användas vid akuta ärenden.
 

Support för självboknings- och profilverktyget

Öppettider: måndag–fredag kl. 08.00–18.00
Telefon: 08-505 460 27
E-post: clienttechnologysupport@bcdtravel.eu
 

Grupper, möten & events

Öppettider: måndag–torsdag kl. 08.30–16.30 samt fredag kl. 08.30–16.00
Telefon: 08-505 463 70
E-post: groups@bcdtravel.se


Välkommen att kontakta BCD Travel!