Athena är den centralt erbjudna lärplattformen. Den tidigare använda lärplattformen har sedan höstterminen 2020 helt ersatts av Athena.
IT-avdelningen utökar nu möjligheten för lärare och administratörer att få personlig hjälp med individuella frågeställningar kring lärplattformen Athena.
Från och med 16 mars tills vidare ställer vi in de två aktiviteter du hittar under ”Individuell hjälp”.
Här hittar du information om öppet hus och andra aktiviteter som anordnas av IT-avdelningen.
Hjälpdokumentation och videoguider finns i Serviceportalen. I Athena finns även en hjälpfunktion som nås från menyn bestående av tre prickar.
Under Vanliga frågor & svar hittar du svar på allmänna frågor om Athena.
För frågor eller felanmälan kontakta Helpdesk via su.se/serviceportalen
Ansvarig för Lärandestöd är IT-avdelningen.
Frågor eller idéer? Kontakta IT-avdelningen via Serviceportalen