Kontaktpersoner för verksamheten

IT-avdelningen har utpekade kontaktpersoner för verksamheten. Kontaktpersonerna hanterar de frågor som ligger utanför det dagliga arbetet, t. ex. behov av nya eller förändrade tjänster som uppkommer.

Hitta din institution/motsvarandes kontaktperson

 

Helpdesk

Om du har frågor om IT eller telefoni kontakta alltid Helpdesk som hjälper dig direkt eller vid behov slussar ärendet vidare inom IT-avdelningen.

Använd Serviceportalen för att kontakta Helpdesk. I Serviceportalen kan du felanmäla, beställa och ställa frågor om IT-tjänster samt följa dina ärenden. Serviceportalen är öppen dygnet runt och innehåller över 800 artiklar där du bland annat kan hitta svar på vanliga frågor.

Vid brådskande ärenden kan du ringa Helpdesk


Besöksadress

Universitetsvägen 10D (kontor, ledning)
Universitetsvägen 10B, rum B 215 (Helpdesk)


Fakturaadress

Stockholms universitet
Postbox 50741
202 70 Malmö

Referens 647