Servicecenter
Här kan du som anställd, student eller besökare få hjälp med olika lokal-, service- och säkerhetsrelaterade frågor. Fastighetsavdelningens servicecenter finns både i södra och norra Frescati och administrerar även bostadsrelaterade frågor till internationella studenter/gästforskare.
Vi håller öppet – men håll avstånd!
Vänligen respektera myndigheters råd att hålla avstånd och följ skyltning och markeringar som finns på plats.
Du kan alltid kontakta oss via e-post: servicecenter@su.se
Välkommen till våra servicecenter för att till exempel få hjälp med:
- allmän information om lokaler och dess placering
- bokningar av salar, bokbord och utställningsytor
- AV-utrustning till de centralt administrerade undervisningslokalerna
- felanmälan
- försäljning av profilprodukter
- hittegods
- ut/inlämning av passerkort
- ut/inlämning av nycklar (OBS! endast Servicecenter Frescati Södra)
Servicecenter – Frescati Södra
Hus D, plan 4 (vid Stockholms universitetsbibliotek)
Öppettider
Måndag - fredag: kl. 10:00–14:00

Servicecenter – Frescati Norra
Svante Arrhenius väg 16C, plan 3 (Arrheniuslaboratorierna)
Öppettider
Måndag-fredag: kl. 10:00–14:00

Kontakt
Frågor om nycklar, passerkort, hittegods och övriga ärenden:
Kontakta oss via Serviceportalen: su.se/serviceportalen
Vi finns även på tfn: 08-16 24 00 och e-post: servicecenter@su.se
Senast uppdaterad: 2 november 2020
Sidansvarig: Fastighetsavdelningen