%PDF-1.5
%
26 0 obj
<<
/Dest [10 0 R /XYZ 0 360.6 0]
/Next 27 0 R
/Prev 25 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (Slutsatser samt eventuella frslag till frndringar fr att utveckla kursen infr kommande kurstillfllen)
>>
endobj
27 0 obj
<<
/Dest [10 0 R /XYZ 0 167.92 0]
/Prev 26 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (vriga kommentarer)
>>
endobj
24 0 obj
<<
/Dest [10 0 R /XYZ 0 618.64 0]
/Next 25 0 R
/Prev 23 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (Kursens svagheter enligt studenterna)
>>
endobj
25 0 obj
<<
/Dest [10 0 R /XYZ 0 525.3 0]
/Next 26 0 R
/Prev 24 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (Kursansvarig/motsvarande och eventuellt vriga undervisande lrares analys av kursens genomfrande och resultat)
>>
endobj
30 0 obj
<<
/Type /Metadata
/Length 742
/Subtype /XML
>>
stream
2021-06-04T14:47:34+02:00Kursrapport för:Organisation och förändring (Pedagogik II)-VT21
endstream
endobj
31 0 obj
<<
/Filter /FlateDecode
/BBox [0 0 434.85 13.88]
/Type /XObject
/Length 8
/FormType 1
/Subtype /Form
>>
stream
x
endstream
endobj
28 0 obj
<<
/Outlines 12 0 R
/Type /Catalog
/Metadata 30 0 R
/OutputIntents [34 0 R]
/Pages 8 0 R
/PageMode /UseOutlines
>>
endobj
29 0 obj
<<
/Title (Kursrapport fr:Organisation och frndring \(Pedagogik II\)-VT21)
/ModDate (D:20210604144734+02'00')
>>
endobj
18 0 obj
<<
/Dest [1 0 R /XYZ 0 433.88 0]
/Next 19 0 R
/Prev 17 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (Publicerad:)
>>
endobj
19 0 obj
<<
/Dest [1 0 R /XYZ 0 394.5 0]
/Next 20 0 R
/Prev 18 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (Antal respondenter \(studenter som ftt enkten\))
>>
endobj
16 0 obj
<<
/Dest [1 0 R /XYZ 0 512.63 0]
/Next 17 0 R
/Prev 15 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (Namn p kursplats i Athena:)
>>
endobj
17 0 obj
<<
/Dest [1 0 R /XYZ 0 473.25 0]
/Next 18 0 R
/Prev 16 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (Institution)
>>
endobj
22 0 obj
<<
/Dest [1 0 R /XYZ 0 276.49 0]
/Next 23 0 R
/Prev 21 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (Beskrivning av eventuella frndringar och eventuella fattade beslut sedan frra kurstillfllet)
>>
endobj
23 0 obj
<<
/Dest [10 0 R /XYZ 0 805.88 0]
/Next 24 0 R
/Prev 22 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (Kursens styrkor enligt studenterna)
>>
endobj
20 0 obj
<<
/Dest [1 0 R /XYZ 0 355.13 0]
/Next 21 0 R
/Prev 19 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (Antal svar)
>>
endobj
21 0 obj
<<
/Dest [1 0 R /XYZ 0 315.75 0]
/Next 22 0 R
/Prev 20 0 R
/Parent 13 0 R
/Title (Sammanstllning av kvantitativa svar frn kursvrderingen:)
>>
endobj
10 0 obj
<<
/Type /Page
/MediaBox [0 0 595.28 841.88]
/Parent 8 0 R
/Contents 11 0 R
/Resources <<
/ProcSet [/PDF /Text /ImageB /ImageC /ImageI]
/Font <<
/F3 5 0 R
/F2 4 0 R
/F1 2 0 R
/F4 9 0 R
>>
>>
>>
endobj
11 0 obj
<<
/Filter /FlateDecode
/Length 1785
>>
stream
xXnF)R HM-rlhKew}>Cz.IɎS97|3OogsZ/"^m6{;84yJYL,Ӈ)-9(,O#J6bm={_>tzjOb->~`2yarjƛhҖ{4ecHnN-{L~+{-g{s#ZtN:HGԮp$5Lgg[iڑjaZSttmg2ex)$i*#9j,-?ru~,/8MLYUFpFʤ$eƚTf:Zu((2L\~{%ݕ :؊U,F?X d4
ʌ$}kS0摈Cvt";ffݬ/
`q).
WG䋈d^PL+(:{Q{OoN?=d} DLX%"