Stockholms universitet logo, länk till startsida

Gulnar NussipovaDoktorand

Om mig

Mina forskningsintressen omfattar tekniska innovationers kommersiella utnyttjande och strategisk marknadsföring.

Min doktorsavhandling har titeln ”Att frigöra kundvärdet av ny teknik: processer genom vilka värde skapas/aktiveras”. Avhandlingen syftar till att utforska strategier som hjälper till att upptäcka värdet av ny teknik för kunden.

Jag har deltagit i undervisning i marknadsföringsprinciper, innovations- och kunskapshantering, strategisk marknadsförvaltning, digital marknadsföring och e-handel.

Jag har mer än 15 års yrkeserfarenhet inom marknadsföring, produkthantering och affärsutveckling.

Undervisning

Jag har deltagit i undervisning i marknadsföringsprinciper, innovations- och kunskapshantering, strategisk marknadsförvaltning, digital marknadsföring och e-handel.

Forskning

Min doktorsavhandling har titeln ”Att frigöra kundvärdet av ny teknik: processer genom vilka värde skapas/aktiveras”. Avhandlingen syftar till att utforska strategier som hjälper till att upptäcka värdet av ny teknik för kunden.