Gulnar NussipovaDoktorand
Om mig
Mina forskningsintressen omfattar tekniska innovationers kommersiella utnyttjande och strategisk marknadsföring.
Min doktorsavhandling har titeln ”Att frigöra kundvärdet av ny teknik: processer genom vilka värde skapas/aktiveras”. Avhandlingen syftar till att utforska strategier som hjälper till att upptäcka värdet av ny teknik för kunden.
Jag har deltagit i undervisning i marknadsföringsprinciper, innovations- och kunskapshantering, strategisk marknadsförvaltning, digital marknadsföring och e-handel.
Jag har mer än 15 års yrkeserfarenhet inom marknadsföring, produkthantering och affärsutveckling.
Undervisning
Jag har deltagit i undervisning i marknadsföringsprinciper, innovations- och kunskapshantering, strategisk marknadsförvaltning, digital marknadsföring och e-handel.
Forskning
Min doktorsavhandling har titeln ”Att frigöra kundvärdet av ny teknik: processer genom vilka värde skapas/aktiveras”. Avhandlingen syftar till att utforska strategier som hjälper till att upptäcka värdet av ny teknik för kunden.