Ekonomernas Dagar - karriärmässa för alla studenter

Den 6:e december arrangerade Föreningen Ekonomerna tillsammans med EY Ekonomernas Dagar FS22.

I år var det över 30 utställande företag, bland dem föreningens partners PWC, Deloitte, KPMG, Akavia, SEB, Grant Thornton och BDO. Mässan är förbundets största evenemang där kopplingar mellan studenter och näringslivet skapas. I år hölls det på Albano för allra första gången!

Evenemanget blev mycket lyckat och varje år bidrar Ekonomernas dagar till att studenter hittar både deltids- och heltidsjobb. Under mässan fick eleverna möjlighet att ha 1 till 1 intervjuer med flera olika utställande företag.

Studievägledarna Linda Kjellman och Charlotte Lindén Ahmad deltog för att marknadsföra SBS masterprogram.

Studievägledarna Linda Kjellman och Charlotte Linden Ahmad
Studievägledarna Linda Kjellman och Charlotte Linden Ahmad gav information om masterprogrammen på Ekonomernas Dagar.

Se alla utställare på Föreningen Ekonomernas webbsida