Nya studenter hälsas välkommen

Fredagen den 12 januari hälsades alla nyantagna studenter på Stockholm Business School välkomna i Aula Magna.

De fick information om hur det är att studera företagsekonomi vid Stockholms universitet.
Prefekt Fredrik Nordin hälsade alla välkomna. Studierektorerna Louise Faymonville och Susanne Weinberg berättade om vad det innebär att studera på universitetsnivå. Studievägledarna gav praktiska råd för studierna och den internationella koordinatorn informerade om möjligheterna att studera utomlands. Sist presenterade Föreningen Ekonomerna sig och bjöd in till Fadderiet.

Se alla presentationer här

Välkomstinformation vårterminen 2024 (10576 Kb)

Prefekt Fredrik Nordin hälsar alla studenter välkomna till Stockholm Business School.

Föreningen Ekonomerna
Föreningen Ekonomerna berättade om studentlivet och Fadderiet, en inspark för alla nya studenter.