Stratifiering, välfärd och socialpolitik-seminarier – schema för hösten 2023

Stratifiering, välfärd och socialpolitik-seminarierna hålls på tisdagar 13.00 - 14.15 på Institutet för social forskning (SOFI).

Bild av en kvinna som går över Stocholms universitetsområde på hösten.
Stockholm universitetsområde på hösten. Foto: Ingmarie Andersson/ Stockholms universitet.

Stratifiering, välfärd och socialpolitik-seminarierna (SWS) är en av två seminarieserier som hålls vid Institutet för social forskning (SOFI).

Läs mer om alla våra seminarier, konferenser och workshops här:

Konferenser och seminarier

Alla seminarier hålls på SOFI (utan möjlighet till deltagande via länk/Zoom), om inget annat anges. För mer information, kontakta seminariets arrangörer via länken ovan.

Nedan finner du hela schemat för hösten 2023 för Social Stratification, Welfare, and Social Policy-seminarier (SWS).

Stratifiering, välfärd och socialpolitik-seminarierna – hösten 2023

26 september: Ida Borg (Stockholms universitet)
10 oktober: Ivana Dobrotic (Zagrebs universitet)
24 oktober: Anna Matysiak (Warszawas universitet)