Träffa oss på Stockholm universitets Virtual International Master's Days

Är du intresserad av folkhälsovetenskap? Funderar du på att läsa ett masterprogram i Stockholm? Träffa oss online via Zoom 9 november på Stockholms universitets Virtual International Master's Days och lär dig mer om vårt internationella masterprogram, som är öppet även för svenska sökande.

Mörkhårig tjej som vinkar åt någon på sin bärbara dator under ett online-seminarium.
Foto: Yuri Arcurs / Mostphotos

Vid vår Zoom-session den 9 november klockan 15–16 kommer vi att visa en video om vårt "Masterprogram i folkhälsovetenskap: Samhälleliga och individuella perspektiv", där ansökan är öppen till och med 15 januari. Vi svarar också gärna på dina frågor om att studera hos oss.

Välkommen till Institutionen för folkhälsovetenskaps Zoom-session vid Stockholms universitets Virtual International Master's Days.

Håkan Soold