Stöd forskning om barns rättigheter

Barnrättscentrum vid Stockholms universitet har etablerats till en betydelsefull plattform för forskning, men också en viktig aktör i samhället när det gäller att bidra till positiv utveckling för barn och unga i Sverige och andra länder.

För att kunna fortsätta vårt arbete behöver Barnrättscentrum ekonomiskt stöd. Vi vill därför uppmuntra Er att ge ett bidrag och därmed hjälpa oss att föra den barnrättsliga forskningen framåt.

I den 3-vingade foldern "Stöd forskning om barns rättigheter" ges information om Barnrättscentrum och hur det är möjligt att stödja vår verksamhet. Foldern består av ett papper i A4-format som kan skrivas ut och vikas så att du får sex sidor – en framsida, fyra innehållssidor samt en baksida.

Ladda ned foldern (8744 Kb)

Mer information och kontakt

Notera att det finns vissa begränsningar i tillgänglighetsanpassningen av PDF:en. Du är välkommen att kontakta oss om du önskar ta del av innehållet i ett annat filformat eller har några andra frågor gällande hur du kan stödja forskningen vid Stockholms barnrättscentrum:

brc@juridicum.su.se