Stockholms universitet

Forskargrupp Emerging Markets Cross-Cultural Research Group

Emerging Markets Cross-Cultural Research Group är ett nätverk av forskare som bedriver forskning om tillväxtmarknader med tvärvetenskapliga metoder.

EMCCRG

Gruppbeskrivning

Forskarna i nätverket kommer från flera olika akademiska discipliner (management, marknadsföring, ekonomi, redovisning, psykologi och inte minst internationellt företagande). Nätverket leds av professor Tony Fang vid Stockholm Business School.

I Emerging Markets Cross-Cultural Research Group ingår Advisory Board, Senior research fellows och Research Associates

Läs mer på den engelska sidan. Klicka på jordgloben i sidhuvudet för att ändra språk.

Gruppmedlemmar

Gruppansvariga

Tony Fang

Professor

Företagsekonomiska institutionen
Professor Tony Fang, Stockholm University, SWEDEN

Medlemmar

Dinara Chimenson

Doktorand

Företagsekonomiska institutionen

Ai Jun Hou

Professor

Företagsekonomiska institutionen
Ai Jun Hou

Jessica Lindbergh

Universitetslektor, docent

Företagsekonomiska institutionen
Jessica Lindbergh

Lu Liu

Universitetslektor

Företagsekonomiska institutionen
Lu Liu

Jarkko Peltomäki

Professor

Företagsekonomiska institutionen
Jarkko Peltomäki

Daniella Fjellström

PhD, Lecturer, Management/Marketing

University of Gävle

Nyheter

Utvald läsning