3D-rendering
Kursen introducerar de fundamentala principerna av 3D-rendering för spel.
Du introduceras även till gränssnitt och filosofin bakom 3D-modellering, UV-layout och texturering. Denna kurs inkluderar praktiskt arbete i nästa generations spelmotorer och användandet av ett modulärt arbetsflöde.
Kursen ges bara inom program och går inte att läsa som fristående kurs.
-
Kursupplägg
Undervisning
Undervisningen består av föreläsningar, demonstrationer och handledning.
Examination
Kursen examineras genom inlämningsuppgifter.
Examinator
-
Schema
Schema finns tillgängligt senast en månad före kursstart. Vi rekommenderar inte utskrift av scheman då vissa ändringar kan ske. Vid kursstart meddelar utbildningsansvarig institution var du hittar ditt schema under utbildningen. -
Kurslitteratur
Observera att kurslitteraturen kan ändras fram till två månader före kursstart.
-
Kontakt
Kursen ges bara inom program och går inte att läsa som fristående kurs.
Mer information om våra program hittar du här
Om du går på ett program och har frågor om kursen, kontakta studievägledningen