Gröna kortet från 1 november!

Du som är registrerad på en kurs hos oss kan hämta ut Gröna Kortet på vår studentexpedition under besökstid. Gröna Kortet ger dig rabatterade erbjudanden till flera av Stockholms kulturinstitutioner.

Efter ett långt Covid-uppehåll kan vi äntligen erbjuda våra studenter Gröna Kortet igen! Kortet kommer att gälla 1 november 2021 - 16 januari 2022. När du hämtar ut ditt kort får du också en lista på de erbjudanden som gäller under terminen.

Kortet hämtas ut från studentexpeditionen vid Institutionen för kultur och estetik under expeditionens öppettider.

Som registrerad student vid Institutionen för kultur och estetik kan du varje termin kvittera ut ett Grönt kort som ger dig fribiljetter och rabatterade erbjudanden till flera av Stockholms kulturinstitutioner.

Följande kulturinstitutioner samarbetar med Gröna kortet terminen ut

• Berwaldhallen
  • Dramaten