Stockholms universitet logo, länk till startsida

Servicecenter

Här kan du som anställd, student eller besökare få hjälp med olika lokal-, service- och säkerhetsrelaterade frågor. Fastighetsavdelningens servicecenter finns både i södra och norra Frescati och administrerar även bostadsrelaterade frågor till internationella studenter/gästforskare.

Vi håller öppet – men håll avstånd!
Vänligen respektera myndigheters råd att hålla avstånd och följ skyltning och markeringar som finns på plats.

Du kan alltid kontakta oss via e-post: servicecenter@su.se 

Välkommen till våra servicecenter för att till exempel få hjälp med:

  • allmän information om lokaler och dess placering
  • bokningar av salar, bokbord och utställningsytor
  • AV-utrustning till de centralt administrerade undervisningslokalerna 
  • felanmälan
  • försäljning av profilprodukter
  • hittegods
  • ut/inlämning av passerkort 
  • ut/inlämning av nycklar (OBS! endast Servicecenter Frescati Södra)

Servicecenter – Frescati Södra

Hus D, plan 4 (vid Stockholms universitetsbibliotek)

Öppettider

Under perioden 16 september–30 april:

Måndag - torsdag: kl. 08:00–16:30
Fredag: kl. 08:00-15:30

Under perioden 1 maj–15 september:

Måndag-torsdag: kl. 08:00–16:00 
Fredag: kl. 08:00-15:00

Servicecenter Frescati Södra

 


Servicecenter – Frescati Norra

Svante Arrhenius väg 16C, plan 3 (Arrheniuslaboratorierna) 

Öppettider

Måndag-fredag: kl. 10:00–14:00

Servicecenter – Frescati Norra

 

Kontakt

Frågor om nycklar, passerkort, hittegods och övriga ärenden:

Kontakta oss via Serviceportalen: su.se/serviceportalen

Vi finns även på tfn: 08-16 24 00 och e-post: servicecenter@su.se

På denna sida