Öppet webbinarium: Det nya normala - distansarbetet efter covid-19!

Webbinarium

Datum: onsdag 26 januari 2022

Tid: 14.00 – 15.30

Plats: Via Zoom (länk skickas ut i bekräftelsen efter anmälan)

Vad behöver man som arbetsgivare eller HR-ansvarig tänka på när arbetsplatsens distansarbete nu ska bibehållas, utökas – eller avvecklas?

Foto: Unsplash / airfocus
Foto: Unsplash / airfocus

I och med pandemin omvandlades hemmet till kontor för många medarbetare. Nu tycks distansarbetet vara här för att stanna, på ett eller annat sätt. Men vad behöver man som arbetsgivare eller HR-ansvarig tänka på när arbetsplatsens distansarbete nu ska bibehållas, utökas – eller avvecklas?

Webbinariet samarrangeras av PAO-programmet vid Stockholms universitet och Centrum för Global HRM (CGHRM) vid Göteborgs universitet.

Inbjudna deltagare är från forskningsvärlden och HR-aktörer inom offentlig som privat verksamhet.

 

Medverkande

Lotta Stern, Professor i sociologi, Ratio.
Rebecca Källskog, HR-chef, Post- och telestyrelsen.
Cecilia Sandberg, Chief Human Resources Officer, Atlas Copco AB.

 

När

Den 26 januari kl 14.00-15.30.

 

Var

Via Zoom. Länk skickas ut i bekräftelsen efter anmälan.

 

Anmälan

Sista anmälningsdatum till webbinariet är 24 januari.

Anmäl dig här

(Enligt GDPR kommer deltagarlistan tas bort efter evenemanget)